שכם: חוסלה חוליית טרור שביצעה פיגועים בשומרון

    קובי פינקלר 3 Comment on שכם: חוסלה חוליית טרור שביצעה פיגועים בשומרון

    החוליה אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צה"ל ואזרחים ישראלים. 3 מחבלים חמושים שהיו ברכב נהרגו במהלך התקלות עם כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחות הביטחון

    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות הביטחון חיסלו בשכם חוליית טרור שביצעה שורה של פיגועים בשבועות האחרונים ברחבי השומרון. שלושה מחבלים נהרגו. ככל הנראה מדובר במחבלים שביצעו את פיגועי הירי לעבר עמדות צה"ל בשומרון שעלו לכותרות בשבועות האחרונים.

    בהודעה משותפת מטעם זרועות הביטחון נמסר, כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, סוכלה חוליית טרור מאיזור שכם אשר אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צה"ל ואזרחים ישראלים אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צה"ל ואזרחים ישראלים

    כאמור, שלושה מחבלים חמושים שהיו ברכב נהרגו במהלך התקלות עם כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחות הביטחון. מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "בשבועות האחרונים לוחמי הימ"מ היחידה הלאומית ללוחמה בטרור, שב"כ וצה"ל ביצעו פעולות אינטנסיביות כנגד חוליית מחבלים אלימה שביצעה פעולות טרור כנגד כוחותינו ובאזרחים."

    לדבריו, "הכוחות ביצעו פעילות מקצועית ונחושה תוך סיכון ממשי לחייהם וזיהו את חוליית המחבלים האלימה חמושה בנשקים. הלוחמים פתחו באש לעבר החולייה וסיימו את אירוע ההתקלות בזמן קצר."

    מפקד משמר הגבול שוחח עם מפקד הימ"מ ומסר ללוחמים: "שוב הוכחתם שיש לאזרחי מדינת ישראל על מי לסמוך, פעלתם באומץ לב והבאתם לסיכול חוליית טרור מסוכנת שבכוונתם הייתה להמשיך לבצע פעילויות טרור. אני גאה בכם. החיל ימשיך בפעילות המשותפת עם כלל גורמי הביטחון בכדי לסכל טרור ולהגן על כלל אזרחי מדינת ישראל."

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שוחח עם אל"מ רועי צוויג והודה לו ולחיילים על פעילותם הנחושה: "אני מודה לחיילי צה"ל, חיילי חטיבת שומרון, ימ"מ, שב"כ וכל כוחות הביטחון, על הפעילות הנחושה, והחתירה למגע ללכידת המחבלים. כך נלחמים בטרור, ללא מורא".

    דגן הוסיף: "אני קורא לממשלה ללמוד מהלוחמים, כיצד נלחמים בטרור. את הטרור מחסלים! אנחנו נמשיך לבנות את הארץ, להתחזק, האוייב לא ירתיע אותנו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      איזה רכב מגניב!!! מי קונה???

      1. חחחחחחחחחח😁😆😍😍😆😁